cloud professional services

15:39:19 10/11/2022 by דני לב-רן

הסמכות AWS שיהפכו אתכם לאנשי המקצוע המבוקשים ביותר בשוק הטכנולוגי

Cloud Security, FinOps & Cost Opt., aws cerificate, הסמכות ענן AWS
הסמכות AWS שיהפכו אתכם לאנשי הטכנולוגיה המבוקשים ביותר בשוק הטכנולוגי
הסמכות AWS
סימני מיתון נוקשים לאחרונה בדלתות השוק הטכנולוגי. בתקופות כאלה חשוב מאוד לקרוא נכון את המפה ולנצל הזדמנויות שיכולות להזניק לכם את הקריירה. לצד המיתון ובניגוד למגמה הכללית תחום הענן הציבורי ממשיך לצמוח ולייצר הזדמנויות קריירה חדשות בשוק כאשר ההסמכות המקצועיות של AWS מהוות מקפצה משמעותית לכל מי שמחפש דרך לשדרג את עצמו מקצועית ולנווט את הקריירה שלו למקום הנכון.
 
דני לב בן, מנכ"ל ומייסד קלאודרייד: "ידע רחב ועדכני משדרג את יכולתו ורמתו האישית של העובד, תורם לרמת המקצועיות של החברה כולה ונחוץ לצמיחה וליישום היעיל של פלטפורמת הענן. ההסמכות שאנו דורשים מהעובדים ממקסמות את איכות השירות שאנו מספקים ללקוחותינו. כחברה מובילה (שותפה ותיקה של AWS), המספקת מגוון שירותים מקצועיים בתחום הענן הציבורי, שחיה ונושמת את העולם הזה, החלטנו לעשות לכם סדר, להסביר ולהמליץ על ההסמכות המובילות שיכולות להפוך אתכם למועמדים המבוקשים ביותר בשוק בהתאם לרמה המקצועית והניסיון הפרקטי:
 
FOUNDATIONAL
הסמכות יסוד המיועדות לרכישת הבנה בסיסית של AWS Cloud ללא צורך בניסיון קודם
 
AWS Certified Cloud Practitioner
DevOps שלב ראשון
מדובר ברמת ההסמכה הבסיסית ביותר מבין ההסמכות של AWS.
תוכנית ההסמכה של AWS Certified Cloud Practitioner מיועדת לאנשי מקצוע, המעוניינים להשיג יתרון תחרותי וידע בפלטפורמת AWS Cloud. ההסמכה מציעה סקירה יסודית של שירותי ליבה ב- AWS Cloud, תמיכה, תמחור ואבטחה.
הסמכת AWS Certified Cloud Practitioner תסייע לאנשי מקצוע להעריך ולהבין כיצד AWS מועיל הן לארגון והן למטרות הפרטיות.
ההסמכה מתמקדת סביב מושגים שיעזרו להבין כיצד הענן מעצב מחדש את עקרונות האקו-סיסטם של IT ודרכים להרחבה וכן לתכנן יישומי הענן של AWS תוך שימוש בשיטות עבודה מוכחות בתעשייה כפי שמציעה אמזון.
 
ההסמכה מומלצת לאנשים המכוונים לפתח קריירה בתחום הענן או מעוניינים בפיתוח של אפליקציות בפלטפורמת AWS, אנשי מקצוע שרוצים ללמוד על השיטות הטובות והמתקדמות לפריסות הענן בפלטפורמות AWS ולכל מי שמעוניין לרכוש ידע מעמיק וחזק יותר בעולמות של AWS Cloud
 
AWS Certified FinOps Practitioner
 DevOps השלב הבא
הביקוש והערך של AWS Certified FinOps Practitioner נמצאים בשיא של כל הזמנים. 
הסיבה המרכזית לכך - חברות וארגונים רבים נמצאים בעיצומו של תהליך הטרנספורמציה הדיגיטלית, במהלכו תחום הפיננסים עובר בימים אלו מהפכה וקפיצה טכנולוגית משמעותית.
FinOps (קיצור של פעולות פיננסיות) מאפשר לחברות והארגונים לשדרג את התהליכים הפיננסיים שלהם לתהליכים אוטומטיים באמצעות טכנולוגיות חדשות כגון מחשוב ענן, בלוקצ'יין, למידת מכונה ובינה מלאכותית.
AWS Certified Cloud Practitioner מיועדת לבעלי ידע בסיסי בפלטפורמת AWS.
לפני שניגשים להסמכה זו, מומלץ "להצטייד" ב:
- שישה חודשים של חשיפה לענן AWS
- הבנה בסיסית של שירותי IT והשימושים בהם בפלטפורמת AWS Cloud
- היכרות עם שירותי ליבה של AWS וקייס-סטאדיס, מודלי חיוב ותמחור ומושגי אבטחה.
 
ASSOCIATE
הסמכות מקצועיות מותאמות תפקידים המקנים ידע וכישורים ב-AWS ומחזקים את הרמה המקצועית שלך בפלטפורמת הענן של AWS. מומלץ ניסיון קודם בעולמות הענן ו/או רקע וניסיון מוכחים בתחום -IT 
 
AWS Certified Solutions Architect – Associate
DevOps שדרוג בידע וניסיון
תכנית ההסמכה של AWS Certified Solutions Architect Associate נועדה לסייע לאנשי מקצוע לרכוש ידע מעמיק יותר בעולמות שירותי הארכיטקטורה והעקרונות של AWS. אנשי מקצוע לומדים על תפקידי הענן, עיצוב מחדש של ארכיטקטורות IT ודרכים לתכנן, וכן לעצב ולהרחיב את פרויקטי הענן של AWS תוך שימוש בשיטות עבודה מוכחות בתעשייה כפי שאומתו על ידי אמזון.
הסמכת AWS Certified Solutions Architect Associate מכשירה להבנת מושגי ליבה, מגמות עדכניות ושיטות עבודה מוכחות בתעשייה לעבודה פרקטית עם ארכיטקטורת AWS, מה שמכשיר אותך לארכיטקט פתרונות AWS איכותי ומנוסה יותר.
ההסמכה כוללת ניסיון פרקטי ודלוור פרויקטים אמיתיים.
 
AWS Certified Developer - Associate
DevOps שירותי ליבה
הסמכת AWS Certified Developer - Associate מכשירה אותך לרכישת הידע והתמחות בשירותי ליבה של AWS, שימושים ושיטות עבודה מומלצות בסיסיות של ארכיטקטורת AWS, וכן למיומנות בפיתוח, פריסה וניפוי באגים של יישומים מבוססי ענן באמצעות AWS. בוגרי הסמכה זו רוכשים ביטחון ואמינות המהווים יתרון משמעותי בשוק העבודה הטכנולוגי. במהלך הקורס תרכשו ידע ב:
- הבנת שירותי ליבה של AWS, שימושים בשירותים ושיטות עבודה מומלצות בסיסיות של ארכיטקטורת AWS, כולל מודל האחריות המשותפת של AWS, ניהול מחזור החיים של אפליקציות ושימוש בקונטיינרים בתהליך הפיתוח
- מיומנות בפיתוח, פריסה וניפוי באגים של יישומים מבוססי ענן באמצעות AWS וכתיבת קוד עבור יישומים ללא שרת
- יכולת לזהות תכונות מפתח של שירותי AWS ושימוש בממשקי API של שירות AWS, AWS CLI ו-SDKs לכתיבת יישומים
- יכולת ליישם הבנה בסיסית של יישומים מקוריים בענן לכתיבת קוד
- יכולת לקחת בעלות, לתחזק, ולנפות באגים של מודול קוד ב-AWS
 
AWS Certified SysOps Administrator - Associate
AWS כישורים קריטיים
הסמכה זו מסייעת לארגונים לזהות ולפתח טאלנטים בעלי כישורים קריטיים עבור
הארגונים הפועלים בתחום הענן. בוגרי הכשרת AWS Certified SysOps Administrator - Associate הם בעלי ניסיון מוכח בפריסה, ניהול ותפעול עומסי עבודה ב-AWS.
ההכשרה מקנה לכם:
- ניסיון פרקטי בפריסה, ניהול ותפעול עומסי עבודה ב-AWS וכן ביישום בקרות אבטחה ודרישות תאימות
- כלים  פרקטיים הן במסוף הניהול של AWS והן בממשק שורת הפקודה של (AWS (CLI
- הבנה של AWS Well-Architected Framework לצד שירותי רשת ואבטחה של AWS
 
PROFESSIONAL
הסמכות מותאמות תפקידים, המאמתים לבעלי מיומנויות, ניסיון מעשי וידע מתקדמים, אשר נדרשים לתכנון יישומים מאובטחים, אופטימליים וחדשניים ולאופטימיזציה של תהליכים ב-AWS. מומלץ ניסיון קודם של שנתיים לפחות ב-AWS Cloud.
 
AWS Certified Solutions  Architect – Professional
 AWS Certified Solutions Architect - Professional badge
ההסמכה מיועדת לאנשים עם ניסיון מעשי של שנתיים או יותר בתכנון ופריסה של ארכיטקטורת הענן ב-AWS. הסמכה זו מחייבת אותך לשלוט בתכנון ובניית אפליקציות מגוונות, מבוססות ענן. בנוסף יש להבין כיצד לבנות אפליקציה גמישה (הגדלת/הקטנת משאבים) ויציבה. מכיוון שמדובר בהסמכה ברמה מקצועית מתקדמת, היא בוחנת את יכולת המועמד להפגין רמה גבוהה של מיומנויות טכניות וניסיון בעיצוב יישומים מבוססים AWS. 
 
AWS Certified DevOps Engineer – Professional
DevOps הסמכה למנוסים
DevOps הוא תהליך פיתוח תוכנה המתמקד בתקשורת ושיתוף פעולה בין מפתחי תוכנה, מהנדסי QA וצוותי תפעול. מפתחי DevOps שואפים לשפר את מהירות שחרור התוכנה על מנת להקל על חברי כל צוות להבין מה עמיתיהם עושים וכיצד הם יכולים לעזור.
מהנדס DevOps מנוסה בארגון שלו יכול להוביל אחרים דרכו. הוא בעל יכול להסתגל במהירות לדרישות העכשוויות וטכנולוגיות עדכניות - ותמיד יפעל לשיפור תהליך הדילוור ​​הכולל.
ההסמכה של AWS Certified DevOps Engineer משפרת את הידע המקצועי והמיומנויות הטכניות בניהול ותפעול יישומים בפלטפורמת AWS. הקורס מכין אנשי מקצוע, ובמיוחד מפתחי ומהנדסי IT לבחינה המובהקת של AWS Certified DevOps Engineer.
הסמכה של AWS Certified DevOps Engineer תכניס אותך למועדון האקסקלוסיבי של מועדון ה-AWS Certified DevOps Engineer, המבוקשים מאוד על ידי ארגונים, חברות וסטארטאפים במגוון התחומים הטכנולוגיים.
 
 SPECIALTY
התמחות מעמיקה יותר שתאפשר לך להציב את עצמך בפוזיציה של אקספרט מהימן אל מול בעלי תפקידים אסטרטגיים והלקוחות שלך בתחומים אסטרטגיים אלה. 5+ שנות ניסיון ב-AWS Cloud מומלץ.
 
AWS Certified Advanced Networking – Specialty
 מקנה מומחיות מוכחת בתכנון ותחזוקה של ארכיטקטורת רשת עבור מגוון שירותי AWS
הסמכה זו מיועדת לאנשים המבצעים משימות תקשורת מורכבות ודורשת לפחות חמש שנות ניסיון מעשי בתכנון והטמעת פתרונות רשת.
באמצעות הסמכה זו ארגונים וחברות יכולים לזהות ולקדם טאלנטים בעלי כישורים קריטיים לעולמות הענן. השגת AWS Certified Networking Advanced - מקנה מומחיות מוכחת בתכנון ותחזוקה של ארכיטקטורת רשת עבור מגוון שירותי AWS. לכל מי שמעוניין לגשת להסמכה זו מומלץ להיות בעל ידע וניסיון מעשיי בשימוש בטכנולוגיית AWS, הכרות עם שיטות עבודה מומלצות לאבטחת AWS, הכרות עם אפשרויות אחסון AWS ומודלים העקביות הבסיסיים שלהם, ניואנסים ברשת AWS וכיצד הם קשורים לאינטגרציה של שירותי AWS.
 
AWS Certified Security – Specialty
מיועדת לאנשים המאיישים תפקידי אבטחה, בעלי ניסיון  מעשי של לפחות שנתיים באבטחת עומסי עבודה של AWS
הסמכה זו מחזקת את רמת המומחיות באבטחת נתונים ועומסי עבודה בענן AWS ומיועדת לאנשים המאיישים תפקידי אבטחה, בעלי ניסיון  מעשי של לפחות שנתיים באבטחת עומסי עבודה של AWS
תנאי הגשה נדרשים להסמכה:
- חמש שנות ניסיון באבטחת IT בתכנון והטמעה של פתרונות אבטחה ולפחות שנתיים של ניסיון מעשי באבטחת עומסי עבודה של AWS
- ידע בעבודה של שירותי אבטחה AWS ופיצ'רים, על מנת לספק סביבת פרודקשן מאובטחת והבנה של פעולות אבטחה וסיכונים.
- הבנה בסיווגי נתונים מיוחדים ומנגנוני הגנת נתונים של AWS, שיטות הצפנת נתונים ומנגנוני AWS ויכולת ליישם אותם, ופרוטוקולי אינטרנט  מאובטחים ומנגנוני AWS ויכולת ליישם אותם.
- יכולת לקבל החלטות לגבי עלות, אבטחה ומורכבות הפריסה כדי לעמוד בסט של דרישות יישום
AWS Certified Machine Learning – Specialty
מיועדת לאנשים המאיישים תפקידי אבטחה, בעלי ניסיון  מעשי של לפחות שנתיים באבטחת עומסי עבודה של AWS
בוגרי הסמכת AWS Certified Machine Learning - מחזקים את מומחיותם בבנייה, הדרכה, כוונון ויישום המודלים (ML) ב-AWS.
הסמכת AWS Certified Machine Learning - מיועדת לאנשים המאיישים את תפקידי הפיתוח או באבטחת דאטה ויש להם יותר משנה של ניסיון בפיתוח, ארכיטקטורה או הפעלת עומסי עבודה בפלטפורמת הענן של AWS
לכל המעוניינים בהסמכה מומלץ להיות בעלי ידע וניסיון ב:
- לפחות שנתיים של ניסיון מעשי בפיתוח, ארכיטקטורה והרצה של עומסי עבודה של ML או Deep Learning בענן AWS
- יכולת לבטא את האינטואיציה מאחורי אלגוריתמי ML הבסיסיים
- ניסיון בביצוע אופטימיזציה בסיסית של היפרפרמטרים
- ניסיון עם ML ומסגרות ה-Deep Learning
 
טיפ אחרון למי שהגיעו עד לכאן, 
אם גם אתם שוקלים בימים אלו את הצעד הבא בקריירה שלכם, תחום הענן הציבורי וההסמכות הטכנולוגיות של AWS הם בהחלט החלטה נבונה שתיקח אתכם רחוק בשנים הקרובות ותשדרג לכם את הקריירה.
 
 

Subscribe today

For weekly special offers and new updates!