cloud professional services

11:46:13 11/12/2022 by דני לב-רן

אבטחה בענן

Cloud Security, FinOps & Cost Opt., aws cerificate, הסמכות ענן AWS

אבטחה היא אחד ההיבטים החשובים והחיוניים ביותר לכל פתרון מבוסס ענן.

הגנה על נתונים ויישומים בפני איומים פוטנציאליים, היא אחד האתגרים המרכזיים, בפניהם ניצב מדי יום כל ארגון, חברה או סטארטאפ . AWS מספקת מגוון אפשרויות וכלים ייעודיים לטובת כך.
השימוש בכלים אלה יכול לסייע לך בזיהוי ותגובה מהירה לאיומים הללו בזמן אמת, להפחית פגיעה אפשרית בדאטה, למנוע התראות מיותרות ולסייע בהגנה על סביבת הענן שלך מפני נקודות תורפה, כגון סקריפטים חוצי אתרים (XSS) והתקפות הזרקת SQL.
בסביבות הענן ישנם בדרך כלל שני גורמים האחראים על אבטחת התשתית:
ספק הענן שלך צוות ה-IT/אבטחה של החברה שלך

Depositphotos_45735011_S-1

חלק מהחברות מאמינות שלאחר המעבר לסביבת ענן אחריות האבטחה נופלת אך ורק על ספקי הענן.
ובכן, זה לא המקרה.
גם לקוחות הענן וגם ספקי הענן חולקים אחריות באבטחת ענן ושניהם אחראים לאבטחת הסביבה והתשתית.
כדי לנהל טוב יותר את האחריות המשותפת, צוות האקספרטים של Cloudride הכין עבורכם מספר המלצות מקצועיות, מבוססות על ניסיון עבודה משותף מול הלקוחות שלנו:

הגדירו את צרכי האבטחה והדרישות שלכם בענן לפני בחירת ספק ענן.
 במידה ואתם יודעים בדיוק מה הדרישות שלכם, תבחרו ספק ענן שיידע לתת מענה מקצועי בצורה אג’ילית ופרסונלית, אשר עונה על הצרכים העכשוויים שלכם ובזמן אמת.
הגדירו באופן מקיף מי אחראי למה ובאיזו מידה. תהיו מודעים כמה רחוק ספק הענן שלכם מוכן ללכת כדי להגן על הסביבה שלכם.

Depositphotos_327261660_S -1

בנוסף היכנו עבורכם שורה של כלי אבטחה יעילים, המבוססים על הפרוטוקולים המומלצים של AWS לשיפור אבטחת הענן:

GuardDuty
כלי GuardDuty הוא שירות זיהוי איומים מנוהל במלואו, המנתר התנהגות זדונית או לא מורשית. מטרתו לסייע לך להגן על חשבונות ה-AWS שברשותך ובעומסי העבודה שלך. GuardDuty בוחן את פעילות החשבון ה- AWS שלך לזיהוי חריגות שעלולות להצביע על התנהגויות לא מורשות ובלתי צפויות. תוך כדי הוא מייצר דוחות אבטחה מפורטים המכילים מידע על האיומים שזוהו, כולל סיבות שורש פוטנציאליות ופעולות הפחתה/מנע מומלצות.
אתה יכול להשתמש ב-Amazon GuardDuty כדי למצוא גישה לא מורשית ל-Amazon S3, גישה למופעי EC2 ולקבוצות האבטחה שלך, בדיקות תקינות לא מורשות של איזון עומסים (ELB) ופעולות מסוכנות אחרות המעידות על פשרה אפשרית. עם Amazon GuardDuty, אתה יכול לסרוק את חשבונות ה-AWS שלך כמעט בזמן אמת ללא צורך בתצורה; הוא משולב במלואו עם AWS CloudTrail, כך שאינך זקוק לכלים או שירותים נוספים.

Inspector
שירות Inspector מסייע לך לזהות באופן אוטומטי חולשות אבטחה במשאבי ה-AWS שלך, כולל דליים של Amazon S3, מופעים של Amazon EC2 או קבוצות של מופעים, ומסדי נתונים של Amazon RDS. אתה יכול להשתמש ב- Inspector כדי לבדוק את מדיניות האבטחה שלך על ידי הדמיית התקפות כגון ניחוש סיסמה בכוח גס והזרקת SQL למשאבים שלך.
התוצאות של בדיקות אלו יכולות לעזור לך לקבוע אם עליך לחזק את מדיניות האבטחה שלך או להתאים את ההרשאות במשאבים שלך. לדוגמה, Inspector יכול לעזור לך לקבוע האם התוקף יכול לקבל גישה לנתונים סודיים המאוחסנים בדליים של אמזון S3 על ידי איתור הסיסמאות שלך.

Subscribe today

For weekly special offers and new updates!